Popüler Yayınlar

30 Haziran 2011 Perşembe

*** BAHÇE / KAZAN-ANKARA ***

"Tesellidir, gül gülümsemeleri..."
Bir tutkudur GÜL.. Bir ömre bedel. Sevgi goncasıdır. Sevgi ise hep uzaklarda görülsede bazen bir gülüşte, bazen bir bakısta, bazen kelimelerde saklıdır. Sevgi bir GÜL kadar kırılgan ama ömre bedel batsada dikeni aldırma.. GÜL seninse eğer...


İki salkım üzüm gibiyiz..
İki asmada karşılıklı..
Yine aylardan Temmuz..
Ve biz gülümsemekteyiz..
Birbirimize saklı saklı..

Üstümüzde birer yaprak..
Sallanıyor sağa sola çığlıklar kopararak..
Estikçe rüzgâr, savruluyor pür telaşlı..
Kıskanıyor besbelli sevdamızı..
Kıskanıyor soyka yaprak içimizdeki aşkı...
(Hasan Ildız) 



Akşam oldu hüzünlendim ben yine... 


Gülüşlerimi bir gülün gölgesinde sakladım...  














KAZAN, başkent Ankara'nın kuzeybatısında yer alan Akıncı Ovası üzerine kurulmuştur. Ankara'ya 47 km uzaklıkta bulunan ilçemiz, 47 bin hektarlık yüzölçümü, 15 köyü ve 31 mahallesi ile 36.147 nüfusa sahiptir. Ülkemizin en hızlı gelişen ilçelerinden biri olan Kazan, Ankara İstanbul Devlet Karayolu üzerinde olup, Ankara'ya otomobille 20 dakika mesafededir. TEM Otoyolu'da ilçe sınırları içerisinden geçmektedir. Bu nedenle ilçemizin, Türkiye'nin her yöresiyle ulaşım bağlantısı mevcuttur. İlçe topraklarının büyük bir bölümü düz ve verimlidir...

3 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

kaza üzüe bayılırım,hele bir de Erzincan üzümü ise.

N.Narda dedi ki...

Güzel resimler; erikli olanını sevdim ben de :)

didem dedi ki...

Gul favorimdir. Beyaz kirmizi pembe hepsini cok severim. Gulle ilgili sozler cok hos.